Nefesimi icimde tutup hic birakmak istemiyorum simdi..Gozlerim sabit bir noktaya kilitlenmis durumda,dusunmuyorum ne olmustu,ne olacak…Hic boyle hissiz bi an yasamamistim daha once,dunya umurumda bile degill..kalbime bir kursun saplansa bir milim kipirdamaz bedenim..Icime kilitlendim yine,beyimin sakli odasinaa..
 Ne olmustuki,yada kimin umrumdaki ne oldugu..Burdayim isteee,kendi yarattigim mavi odada..bedenim yok ,heryeri benim duvarlarin,icinde esen ruzgarin..Tum sihirler elimde,isigimin resimleri yayilmis duvarlara..Ses?ses yok hic..Ama bu sessizlik ruhumu buyutuyor,dinlendiriyor yorgunluklarimi,aglayislarimi avutup,susturuyorr..Birilerinin dingin yaniyim simdi,birilerinin ofkeli,kimilerirninde aglayan yaniii…Kendimden baska herseyimm.Zamanin durdugunu sandigim yerdeyim,tiktak sesi benim yanilsamam,ben ordayim ve evreni izliyorum,sizi izliyorum nefesim yuregime tutulmus…

 

