Sagir edici actim muzigin sesini,dayadim burnumu bu gecenin yagmurlu caminaaa…Seviyorum ben boyle anlari…Hava ne zaman yagsa ben herkezi yatirir, ayaklanirim sonra sudan bahanelerle.Vardir boyle parmakla sayili gizli kacamaklarim..Baslarim muzikle mirildanmaya sessizce ,ardindan beynimim valsi baslar en narin adimlariylaaa..En ipeksi kelimelerimi giyerim ustume, ceviririm yuzumu yagmura gozlerim kapali..Ve iste o an;
  Dusunlcelerimle vals yaperken anilarim beni izler uzaktan..Hissediyorum,kavelyelerim basimi dondururcesine cogaliyor ..elimi tututuyor bi zamalar kalbimi acitan,olsun diyorum savuruyorum saclarimi oylece, umarsiz..acisada tutuyorum ellerini,gulumsuyorum gozlerineee…sonra hooopp,Yagmur damiliyor dudaklarima…bir bakmisim yuzum geceye donuk..karsimda o tanidik dost..Teselli edercesina donduruyor benii hizla ,basim donerken savruluyorum yine hayata..Her adim valsimde baska bi kalp agrisi….Ben sendeledikce elimi yakaliyor babam..o kocaman ellerinin icinde kucucuk bir cocuk oluyorum,yeniden sayarak atiyorum adimlarimi…Dengemi kuruyor o kendine ozgu gulumseyisiyle sonra gokyuzune azad edercesine kaldirip firlatiyor beni yildizlara… Dans ediyorum sevdiklerimle,kulaklarimda en sevdigim muzikle bazen en sevmedigime tutunarakkk..
 Ve diniyor yagmur,elimdeki buz gibi olmus kave fincanini birakiyorum cam kenarina…Yaramazlik yapmis ve yakalanmamis bir cocuk edasiyla zaferle giriyorm yatagimaaa..O salonda olan herseyi,atilan,atilmamis ve belkide hic atilmayacak adimlarimi sayarak dalicam simdi uykuyaa,su damlasi olucak yuzumde, gizli bir monalisa gulumseyisiyle birlikte…