Hic oldumu bir seyi yaparken neden yaptiginizi hic bilmeden yaptiginiz…Aslinda adiniz kadar eminsizdir yalnis,yapmamalisiniz…Cok faydasizz,ama yinede icinizdeki akilli cocuk ne kadar bagirsada dinlemediginiz..
Ben yaptim,hatta cok cok kucuken basladim bunu yapmaya..Yagmurun yagicani bilerek almadim semsiyemi okula giderken,son anda sinava hazirlandim..hatta cogu zamanlar uyuya kaldim kitaplarimin ustunde…Hep fasfood yedim..En olmamasi gereken zamanda asik oldum..Koca bir apartmanin catisinada tirmandim( o zamanlar parasutle atlamak bize uzakti tabii..),yagmur yagarken denizlere daldim..Hatta hatirliyorum daha cocuk yasta bir sehirden bir sehire nefes almaya kacardim kimselerden habersiz…dahada itiraf edemediklerim varya,bunlar en masumlari=) Ama hep yaptim yapmamam gerektigini bile bile yaptiklarimi..
Yasamak istemediklerime daldim…kayboldum haritalari olmayan hatalarin icinde,maskeli sovalyelerle tanistim,basindan kayiplarin elinden tuttum,melek gibi gezindim seytanlarin arasinda, ki en yapmamam gerekendi seytana pabucunu ters giydirmeye calismak..
Bedelleri olmadimi…??? Hemde sayamicam kadar cok,ama hayat degilmi bizi olmadik hallere sokan..Seker hastasina koca bir cikolatali pastayi yasaklayan hayat…bizide unutucak degilya??? Tuzak gibi serpelemis yapilmamasi gerekenleri en gorkemli haliyle dort bir yanimizaa..Ya keyfini cikara cikara yasicaksin,bedeline razi…yada hep saglikli ve guvenli limaninda kalicaksin…Benim sahilim hic dingin olmadi,bu cazibeye hep gulumsedim haylazca…ya sizinki??? Hic yaptinizmi en yapilmicaklari zaman zaman?