Oturduğum,daha doğrusu krema sosu gibi üzerine tamamen dağıldığım ,örtüsü bende hep hazımsızlık yapan koltuğumla, ablamın yastığıyla yorganına ısrarla farklı desenlerde nevresim taktığı yatağım arasında kıvranmaktayım şu an..Aklımda neler mi var??Kadın olmak var,yalnız olmak var,hala olmak var,arkadaş olmak var,mutlu olmanın yollarını bulmak var,süt içmek var..bana tonlarca kilo aldıran ilaçları yutmak var..Karmaşıkmı…Şöyle anlatayım;
 
-daha akşamdan düşünmeye başlamalarım yarın ne giyicem diyee..Sabah kalkıncada yine aynı şeyleri üzerime geçirmem telaşla…İçimdeki kadının tuhaf oyunları,kadın işte…
-başım deli gibi ağrıyorken omzumu yaslıcak birinin olmaması etrafımda..doğal olarak kendimi meditasyonsal telkinlere boğmak…kısacası kendime bir ağrıkesici ve kahve ısmarlayarak kendi kendimi teselli etmek..Yine ben,yıne yalnızz…panik yok,başediyorum..
-Hala olmak..haftalarca uzaklarda olan abime yalvarmak sadece bir resmi icin yeğeninin..İşkolik abinin senin halalık duygularınla oynaması…
-ve ablamın derin gözlü yakışıklısının başında kaplumbağa kadar yavaşlıkla derslerini kaleme almasını sabırla beklemek teyze olmak..
-en zor olanda bu??aradığımız tek hazine..GÜLMEK,MUTLU OLMAK…aslında mutlu olma duygusunun farkına varmak hissetmek..bu gün ara ara etrafımdaydı farkındayım..birilerinin,birseylerin arasından hep kafasını uzattı saklandığı yerden haylazca,gülümsetti beni..Gizli kelebeğim kalbimde sakladığım..telaşlı çırpınışları heycanlandırıyor beni bazen…Budur MUTLU olmak,kelebek etkisi hayat…
 Süt içme konusuna değinmicem bile,bu herkeze göre tahmin edilebilir nedenler içermekte..Bir dosttan “bitaneciğimmm hoşgeldini”ide duyduktan sonra güzel bir anne yemeğinin tadıyla sızıp kaldığım koltuğumdan yavaş yavaş yatağıma göç etme vakti geldi..Tüm rollerimi yastığımın altına koyduktan sonra,bebeklere taş çıkarırcasına bir uyku diliyorum kendime ve herkeze…Tatlı uykular,yastığınızın altındaki melekler korusun hepinizi….

 

 

 

 

 

 
