http://www.dailymotion.com/swf/x7vxth
Antonio.L.VIVALDI. Les 4 saisons.1 L’hiver. J.Fischer .
Yükleyen ViolonisteZV. – Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

Vivaldi,içinde kaybolduğum ‘four seasons’.Garip,ne zaman açsam vivaldi’yi hep bilmediğim birşeyi özlermişim gibi gelir bana…derin bir tutku girdabına kapılır yüreğim,içine çeker benliğimi..Hiç gelmeyen sevdiğime,hiç olmayan bir çocuğa hiç bitmeyen evrene,kutsal ışığa ve arınmışlığa tüm kirlerden,huzurlu bir teslimiyete gider ruhum ..Gözlerim kapanınca günahlarımı yıkar bu melodiler,dik dağlara hırçınca tırmanan ritimlerle güçlenir acılarıma katlanabilirliğim…Sonra kemanın sesi incelir,yumuşak,bulutsu ve affederim açık yaralarımın katil zanlılarını….dördüncü sezon gelir ben hiç bitmelere yakın anları sevmesemde…belki hiç kalamadım daha beni şiddetle çeken bu girdabın içinde,hangi okyanusta hiç bilemicem benim çok özlediklerim..ama kulaklarımda bu muzik,başımı ne zaman arkaya dayayıp gözlerimi kapatsam sanki ben çoktan gitmişim o okyanusa ..Kıyısına yanaşmak üzereyimdir iskelesinde bekleyen özlediklerimin melek ışıklı şehrine..İşte tutkunun son notası o an değer kemana..Ben hep bu resimde uyanırım gerçek dünyamdaki sağırlığıma..ruhuma değdi beni içine çeken girdap,ve gülümsedi içindekiler yine ..Garip bir güven veriyor bu ses,bu muzik bana..Sanki her dinleyişimde beni bekleyenlerden haber alıyorum…Özlediklerimden,o gizemli tutkudan..Anımsamadığım ilk nefesim gibiler..İstemsizce hissediyorum ruhumdan uzak oluşlarını..Ve ruhum her okyanusa dalıyor girdabı bulmak için gözükara..Bir çocuğun gözlerine çekiyorum küreklerimi..bir adamın yüreğine,melek ışıklı bir şehre,özlediklerime çekiyorum yureğimin güçlüce kavradigi tahta kurekleri…

