Kötümüyüm,kötümüsün???….Hangimiz melek,yada hangimiz şeytan…Kimin tuzakları daha çok yada kimlerin tuzaklara kıstırdığı kalp yaraları aşmış yaşadığı günlerin sayısını? Ben hiç beceremedim bu adaletin terazisini,melek’miyim şeytan’mı onuda hiç bilemedim…En iyi adımlarım bile bana günah oldu bazen…Hey ..Ben iyi olmak için gelmiştim,ben bedenlenmiş bir melektim…nasıl olurda bir günaha giyinebilirim?? Sevmedim bunu..iyi niyetimin günaha dönüşümünü izlemek istemiyorum,sevdiklerimin içindeki şeytanın ruhuma gölge düşürmesinden kaçıyor uykularım..ensemde nefesini hissediyorum kötü kokan günahların.. Yüzümü buruştursamda nafile,nefes almamak lazım ki ne mümkün zamanından önce..Ne çok gölgeler var ardımıza takılan,üzerimize yapışan…İsteyerek melek geldim sevdiklerimin dünyasına ve istemeyerek şeytan ilan edildim bitmiş cümlelerin kendini rahatlatmaya çalışan vicdanlarında…Yenik düşen yanlarım şeytanın kazancı değil aslında,hiç kötü olmayı becerememişlikle dışlandığımdan kötüyüm ben.. .ben iyiliğin ışığını savuryorum kendi rüzgarıma yaşamak için,ve kötülüğün karanlığı dönüyor bedenime ölümüm için..İnsan böyle bir dolaşımda kaybediyor demekki ruhunu ve geriye kalan ne varsa onu..Kim bilebilrki hangimiz şeytan,hangimiz melek..Yada biz kimiz???
