Cümlelere ihtiyacım var…hiç bilmediğim,bana başka şeyler söyleyen cümlelere..Yarılanmış ömrümün hikayesinden olmasın,yada kaygılı diğer yarısından da haber vermesin..Noktalar,cümleler,soru işaretleri hiç olmasın.Duyunca başka olayım ben,ne üzüleyim,ne sevineyim,ne güleyim,ne ağlayayım..Hiç bilinmedik bir ifade bıraksın bana,hiç tanımadığım bir duygu dolsun yüreğime..Zira ben sıkıldım bildiklerimi yaşamaktan,farklı görünen ama aynı noktada sonlanan cümlelerden,birbirinin aynı soruların cevaplarını bildiğim halde arıyormuş gibi yapmaktan..Değişiyor sandığım duyguların nakaratını yaşıyorum hergün,aynı virgüle dikkat edip,ünlemsizliğin huzur olduğunu sanıyorum kimi zaman..Sıkılıyorum kendimdeki ezberlenmiş kelimelerden ve çok ifadeli yüzlerden çıkan bildik seslerden…Yok mu bir hayat devi beni bu sayılı hikayenin sayfalarından çıkarıp alıcak,hiç duyulmamış bir cümleyle bu küçük cüce yüreği şaşkına çevirecek??Kurulurmu bir gün bu cümle,ne dersiniz?Kimselerin daha önce hiç görmediği bir ifade bırakırmı bu bıkkın yüzüme…Yastığımın altına kurupta bozduğum cümleleri koysam gelirmi gecelerime???

