Üç perdelik oyun;

-Sahneye çıkarsın,
-Elinden gelenin en iyisini yaparsın yada yaptığını sanırsın
-Ya alkış alırsın,yada sessizlik
Ve perde kapanır…
Anlayamadığım izleyici kim?? Hani derlerya herşey bir oyundan ibaret..O halde beni kim izliyor yada bundan neden keyif alıyor?Tamam,ben sahneye çıkmaktan keyif alıyorum diyelimki,ne geçicek eline?Yada ben hoşlanmıyorsam bu oyunu oynamaktan ,ne hissedicek?? Yada ben güldüğüm zaman oda göbeğini şişire şişire gülüyormu benimle..Kimin için dans ediyorum bu sahnede..Kimin için düşünce dizlerim kanıyor,kimin için büyüyerek ölüyorum hergün,kim için aşık oluyorum,kızıyorum,seviyorum,cosuyorum,heycanlanıyorum?Hayatın içindekiler benim sahnemin tozları,içime çeke çeke yaşıyorum ben..Bazen burnumu kaşındırıyor,gıdıklanıyorum..bazen hapşırtıyor beni,nefesim tutluyor bazen ama yinede her nefesimden içeri giricek kaderimin tozları ağır ağır biliyorum.. Senaryo belli,sahne belli,ışık belli..cümlelerse çoktan kurulmuş..Bana tek düşen yaşamakmı?Eğer öyleyse hayatımın senaristiyle tanışmak istiyorum,ona çok soru cümlelerim var bu gece…

