Ben şimdi giricem yatağıma,kapatıcam gözlerimi,unutucam aşkı.

Sonra bir rüya görücem,gözlerin bakıcak bana,uyanıcam..

Gidişine alışkın bedenim unutucak beş dakika sonra ne renkti gözlerin.

Gözlerimi sımsıkı kapatıcam,hatırlamaya çalışıcam, neydi kalbimi bu kadar hızlandıran?

Kulaklarımdan yastığa fırlamaya çalışan kalp atışlarımı sayarken bir isim tutturucam,

Sonra uykuya dalıcam ve yine unutucam.

Sabah açıcam gözlerimi,atıcam sağ kolumu yanıma,

Yanımdaki boşlukta kalan yer soğuk,

Kalkıcam sensiz,unutucam…

Sorucaklar adımı;unutucam

Kimsin dicekler;

Bakıcam gözlerine,anlamıcaklar

Unutucam…

                                                                                        (M.Aydın)

Reklamlar