Bugün yaşamın bana verdiği nefesi minnetle alıyorum ve bu nefesle yaşadığımın farkındayım.
Günümün huzurlu geçeceğini biliyorum ve bunun için elimden gelenin en iyisini yapacağımın farkındayım.
Neşeliyim ve bu neşemi kimse değiştiremez seçimlerimin bana ait olduğunun farkındayım.
Bana gelen keyifsizlikleri çözüme odaklanarak çözebileceğimin farkındayım.
Her geçen gün isteklerimin gerçekleşeceğinin farkındayım.
Sevgimin gücünü biliyorum ve bunu tüm canlılara dağıtabileceğimin farkındayım.
An’da kalmayı ve an’larımı mutlulukla yaşayacağımı biliyorum ve farkındayım.
Düşüncelerimin yaşamımı şekillendirdiğini negatif veya pozitif olayların benim düşüncelerimin ürünü olduğunun farkındayım.
Başkalarının düşünce söz ve eylemlerinden ben istemedikçe etkilenmiyeceğimin farkındayım.
Çalışırken son derece istekli ve heyecanlı olabileceğimin, işimin kendi seçimim olduğunun farkındayım.
Hergün ve Bugün daha başarılı daha mutlu daha huzurlu ve sağlıklı olarak yaşayacağımın farkındayım.

Gerçek dışı konuşmalar, dedikodu, kavga, haksızlık, yargılamalar yaptığım takdirde bunun başkalarına zarar verebileceğinin bilincinde ve farkındayım.
Manevi inançlarımın olması gerektiği gibi olduğunun farkındayım.
Kendini sevmenin fiziki bakımdan çok, ruhsal bilgelik olduğunun farkındayım.
Egolarımın yaşamımdaki yerini biliyor ve başkalarına yansıttığım takdirde dengelerini bozmayacağımın farkındayım.
Ne ekersem onu biçeceğimi biliyorum ve farkındayım.
Bugün sevgimi herkese dünyaya evrene güneşe aya yıldızlara tüm canlılara bilinçlere yolluyorum ve aynı şekilde sevinçli bir şekilde bana döneceğinin farkındayım.

Kaynak: Özel Ilişkilerde Reiki