pictureby;eft-alive.com

Bir hastane odasında biten bir günde hasta annesinin yorgunluktan uyuya kalmış güzel yüzünü izleyen ben,bazen nelerle kendimizi bu hale getirdiğimizi düşünerek,annemin sıcaktan dışarı çıkan ellerini usulca battaniyesinin altına sokup,yanı başında duran koltuğa öylece attım kendimi.Annemin hastalığı takıntılı düşüncelerden değildi,ciğerleri ağır bir grip virüsüne yenik düşüp Zatürre geçirdi…Ama ben nedense hasta olan her hücremizin altında hasta düşüncelerimiz olduğuna inanıyorum artık…Yapılacak bir şey yok,o hasta hücrelerin iyileşmesini beklerken elim kumandaya uzandı…Bir yandan da aklımda kendi hastalanmış düşüncelerim var tabii…Hiç fark ettiniz mi,sizde de olur mu bilmiyorum,ama benim aklıma ne zaman bir soru takılsa,ne zaman bir konuda bilgi edinmek istesem,bir cevap arasam evren bana bunu mutlaka ulaştırır.Cevap bazen bir billboard da,bazen bir kitapta,bazen bir dostun cümlelerinde,bazen inanmayacaksınız ama ufacık bir sandalın adında…Bu kez karşıma Saba Tümer’le çıktı bir Tv kanalında…Programın müptelası olan ben direk kesildim tabii olaya…Dr.Ofelya Cabral’la  EFT’yi yani Duygusal Özgürlük Tekniği üzerine kısa bir röportajdı..Oysa ben saatlerce dinleyebilirdim…Bağımlılıktan tutunda,tüm olumsuz duygulara (korku,kaygı,endişe vs.) bir çok durum tedavisinde tıbbi tedavi eşliğinde yardımcı tedavi olarak Kullanılan (EFT masaj tekniği) de olarak anılan bu yöntemi sizlerle heyecanla paylaşmak istedim. Bu yöntem tarafımdan denenmiş olmadığı için sonuçları konusunda bir yorum yapamıyacağım ,ama uygulamayı araştırmayı düşünmüyor değilim…Zira benimde ilgi ve şevkat gerektiren hasta düşüncelerim var.Onları seviyor ve kabul ediyor,iyileşmesini diliyorum…

