Picture bye; amolife.com

Bu günlerde yatağımdan başka yerlerde uyumayı sever oldum,

ansızın uyanıp eski okuduğum kitapların sayfalarını karıştırır buluyorum kendimi son birkaç gecedir,

Düşündüklerimse aslında yıllardır hep aynı,başka hikayelerdeki aynı ”ben”.

Sonra,nedense sever oldum insanların arasına karışmayı,

Ve karışırken aslında onları hiç umursamamayı…

Bu günlerde dikkatimi çeker oldu gökyüzünde görmediğim gezegenler,

Odamın tavanında kaç tane sinek soteye yatmakta biliyorum artık.

Gardrobun dibinde duran boş su şişesinin hangi anıdan kalma olduğunuda…

Ne öldürürüm,ne atarım…

Öyle istiyor canım bu günlerde;

Zamansız…

Mesela sabah kahvaltısını yıldızlarla yapmalıyım,

Ya da gece yarısı bana sırtını nasılsa döneceğini bildiğim bir dostla bisiklet turu  sahilde…

Niye mi?

Çünkü öyle istiyor  canım bu günlerde,

Yaşayarak ölmek istiyor.

                                                                                                              Meltem Aydın

